sobota, 8 kwietnia 2017

Kto zilustrował książeczkę?

Kim jestem: 
Nazywam się Mariusz Dański i na co dzień jestem prodziekanem ds. dydaktycznych i studenckich na Wydziale Sztuki Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego w Radomiu. A poza tym uczę (przyszłych artystów), tworzę (grafikę, rysunek), projektuję (plakaty, foldery i inne), składam (książki, czasopisma) i jestem za pan brat z nowymi mediami. Jednym słowem (a raczej jedną zwrotką):
Zdolny jestem niesłychanie,
Najpiękniejsze mam ubranie,
Moja buzia tryska zdrowiem,
Jak coś powiem, to już powiem.

Wychowałem się:
Na Glinicach i Starym Mieście (nie mylić z Nowym Miastem Kazimierzowskim).

Gdy byłem mały, najbardziej lubiłem:
Patrzeć w słońce.

Ulubiona książka z dzieciństwa:
Burzliwe dzieje pirata Rabarbara.


W Radomiu najfajniejsze są: 
Parki... i wiewiórki w tych parkach... i ptaki... zwłaszcza dzięcioły i kosy... i szum drzew... i pierwsze kwiaty wiosną... i deszcz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz