sobota, 8 kwietnia 2017

Kto napisał książeczkę?


Kim jestem: 
Nazywam się Marta Wiktoria Trojanowska i na co dzień jestem bibliotekarzem. Pracuję w radomskiej bibliotece w Dziale Promocji Książki i Biblioteki. I całe swoje życie związałam z książkami, które wypożyczam innym (czasami), o których opowiadam (także dzieciom), które recenzuję (tu i tam), które redaguję (dla różnych wydawnictw), które piszę (ale w bardzo umiarkowanej ilości), które zbieram (namiętnie)  i które przede wszystkim czytam (wszędzie i zawsze).

Wychowałam się:
na osiedlu Południe w Radomiu.

Gdy byłam mała, najbardziej lubiłam:
Książkę o jeżyku, misia Kubusia i bieganie po Archiwum Państwowym w Radomiu, gdzie pracował mój tata.

Ulubiona książka z dzieciństwa:
Nieumiałek i jego przygody.

W Radomiu najfajniejsze są:
Nieustanne zmiany, na lepsze, gorsze - ale zmiany. 
I ul. Piłsudskiego, przy której mieści się biblioteka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz